Tuesday 10 September 2013

Adi Putra: Saya Masih Sayang & Cintai Isteri Saya

Berhubung kontroversi melibatkan Adi Putra menjalinkan hubungan sulit bersama isteri orang, jelas Adi perkara tersebut masih lagi berada di bawah siasatan.

Oleh yang demikian dia tidak boleh memberi sebarang kenyataan berhubung kes tersebut.

Janji Adi setelah segalanya selesai, dia akan mengeluarkan kenyataan media bagi menjelaskan keadaan sebenar yang telah berlaku.

Walaubagaimanapun Adi akur bergelar selebriti, bermakna mereka milik masyarakat. Orang ramai sentiasa mahu tahu apa yang berlaku dalam kehidupan seharian mereka.

“Apa jenis keadaan pun, saya kena lalui. Walau apa pun terjadi, saya harus profesional. Bergelar selebriti bermakna saya milik masyarakat”

Buat masa sekarang Adi cuma mampu mendiamkan diri dan bersabar dengan dugaan yang sedang dihadapinya.

Namun jelas Adi, dugaan yang dihadapi kini tidak langsung menjejaskan perjalanan kariernya.

Bagi Adi rezeki yang diterima adalah dari Allah. Takde sesiapa berkuasa menutup pintu rezeki manusia selain Allah.

“Saya tidak risau tentang pintu rezeki saya. Itu semua adalah perjanjian dari Allah. Walau apa pun, saya perlu bekerja bagi menyara keluarga saya.”

Turut sama terkena tempias ketika kontroversi Ini terjadi tentunya isteri Adi, Aida Yusof. Jika sebelum ini pasangan ini pernah mempunyai masalah rumahtangga dan hampir bercerai.

Aida turut dilihat sama menemani suaminya di malam tayangan media KL Gangster 2 malam tadi.

Jelas Adi, Aida sentiasa bersamanya. Hubungan dia dan isteri semakin rapat. Malah Adi merancang membawa keluarganya bercuti.

“Setakat ini hubungan kami suami isteri baik. Malah dialah satu-satunya isteri yang saya sayang dan cintai. Dia sentiasa bersama saya walau susah dan senang. Saya nak bawa isteri dan anak kami Adelia bercuti. Masih nampak hubungan kami goyah?”

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...