Monday 9 September 2013

Isu Jalin Hubungan Sulit : Adi Putra Akui Tertekan

Dikala rata-rata peminatnya sukar untuk percaya apatahlagi menerima berita yang cukup mengejutkan mengenai pelakon berkaliber, Adi Putra ekoran isu dia didakwa menjalinkan hubungan sulit dengan isteri seorang ahli perniagaan, aktor kesayangan ramai ini mengakui dirinya sekarang sekarang tertekan.

Namun Adi berkata, dengan adanya sokongan isteri tercinta, Aida Yusof dan rakan-rakan menguatkan lagi semangatnya berdepan dengan hal itu.

"Mana-mana manusia pun pasti tertekan. Di sebelah sekarang ini adalah isteri saya, keluarga dan rakan-rakan yang buat saya rasa tidak tertekan.

"Ini kerana sudah menjadi lumrah anak seni untuk dibual bicarakan. Kalau saya bukan dalam dunia selebriti orang tidak akan ambil berat tentang saya,” katanya.

Adi juga berkata, kontroversi terbabit tidak sekalipun mengganggu kariernya kerana beliau menganggap perkara itu adalah ujian yang harus diterima daripada Tuhan.

“Alhamdulillah secara ikhlas saya rasa ia tidak ganggu aktiviti seni saya kerana apa yang diputuskan dan rezeki yang diberi itu adalah kuasa Allah", katanya seperti yang dilaporkan Sinar Harian.

Dalam pada itu kami difahamkan Adi Putra bakal mengadakan satu sidang akhbar khas dalam minggu ini, bagi menjelaskan segalaya mengenai isu tersebut. Sama-sama kita menantikan penjelasan daripada beliau.

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...