Tuesday 20 August 2013

Black Nikahi Anak Saudara Umie Aida 13 September Depan

Selepas berdepan bermacam dugaan sejak bertunang kira-kira tujuh bulan lalu, penyanyi Hanifah Md Hanafiah atau Black akhirnya mengumumkan beliau bakal melangsungkan majlis pernikahan dengan gadis pilihannya, Naquira Yasira Mohd Khairi atau dikenali dengan panggilan Cira Khairi, pada 13 September depan.

"Saya memilih tarikh 13 September bukan kerana ada makna apa-apa tapi disebabkan ia jatuh pada hari Jumaat dan adalah afdal kalau majlis dilangsung sebelum solat Jumaat", kata juara Mentor musim ketiga (Mentor3) ini pada sidang media khas mengumumkan tarikh hari bahagianya itu bertempat di Zebra Square, Kuala Lumpur, sebentar tadi.

Turut hadir pada majlis tersebut ialah kedua ibu bapa Black, Md Hanafiah dan Muslamah Othman.

Majlis akad nikah akan diadakan pada 13 September 2013 di Zebra Square.

Sementara majlis resepsi bertemakan 'English Garden' akan berlangsung sehari selepas itu iaitu pada 14 September di tempat yang sama. Manakala satu majlis khas di Flat PPR Kerinchi, Pantai Dalam akan diadakan pada 15 September.

Sebelum ini, penyanyi yang popular dengan lagu Teman Pengganti ni merahsiakan majlis pertunangannya yang diadakan pada 26 Januari lalu.

Berkongsi sikit tentang bakal isterinya Black mendedahkan gadis kelahiran Pulau Pinang itu juga merupakan anak saudara kepada Dato' Paduka Khairuddin Abu Hassan atau dikenali sebagai Abang K iaitu suami kepada aktres popular, Datin Paduka Umie Aida.

"Dia berusia 28 tahun. Dia juga adalah anak saudara kepada suami Umie Aida. Saya kenal dia hanya dua bulan. Kami bertemu pertama kali di Dataran Merdeka.

"Pada mulanya dia tak kenal pun yang saya ni seorang artis kerana dia baru pulang dari melanjutkan pelajarannya di Melbourne, Australia.

"Dia seorang yang simple dan dia boleh terima saya seadanya. Sekarang ini dia bekerja dengan abangnya menguruskan perniagaan", ujar Black.

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...