Thursday 22 August 2013

Isu Video Tidak Berseluar, Kilafairy Tampil Beri Komen

Baru empat tahun berada dalam bidang seni, pelakon, Kilafairy sudah pun di kritik hebat oleh peminat gara-gara video kontrovesi yang dimuat naik olehnya sendiri di laman Instagram. Menurut Kila, isu video yang kononnya dia tidak memakai seluar itu telah disalah anggap oleh peminat. “Video itu sebenarnya adalah dari sesi fotografi yang bertujuan untuk mempromosikan baju jenama fesyen saya. Saya memakai seluar legging berwarna kulit, memang nampak macam tidak pakai disebabkan ianya berwarna kulit, sebab itu orang ingat saya tidak pakai seluar.” ujar Kila atu nama sebenarnya Syakila Nisha Jangir Khan. Bagi anak bongsu kepada penyanyi Rohana Jalil ini, isu tersebut sedikit pun tidak menganggu kehidupannya malah dia lebih selesa bersikap positif dari memikirkan tuduhan negatif yang dilemparkan terhadap dirinya. “Saya tidak ambil kisah pun, saya lebih suka berfikiran positif. Kepada yang tersinggung, saya minta maaf dan video tersebut telah saya padamkan dari laman Instagram saya. Isu tersebut memberi pengajaran kepada saya dan selepas ini saya akan lebih berhati-hati, tidak mahu perkara yang sama berulang.” ujar pelakon berusia 21 tahun ini. Dalam perkembangan lain, Kila bakal memulakan penggambaran telemovie ‘Beranak Dalam Kubur’ arahan Michael Ang September ini selain sibuk menyiapkan single keduanya.

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...