Thursday 22 August 2013

“Dialah Calon Isteri Terbaik Untuk Saya…” - Pekin

Hubungan cinta di antara Pekin Ibrahim dan Uqasha Senrose bukan lagi rahsia, malah pada Julai lalu rombongan merisik sudah dihantar oleh pihak lelaki.

Menurut Pekin, mereka telah menjalinkan hubungan cinta sejak lapan bulan yang lalu dan sudah bersedia untuk ke fasa seterusnya setelah mengenali hati budi masing-masing.

“Saya telah merisik Uqasha pada Julai lalu, itu boleh dikira sebagai majlis pertunangan secara tidak rasmi kami dan inshaAllah, kami akan mendirikan rumah tangga dalam masa setahun lagi.” ujar pelakon yang berasal dari Kelantan ini.

Menurut Pekin atau nama sebenarnya Mohd Iznan Ibrahim, yakin bahawa Uqasha merupakan jodoh terbaik untuknya.

“Saya tidak tahu apa yang bermain difikiran saya pada waktu itu, tetapi sejak terpandang dia , hati saya terus terpaut untuk berkahwin.

“Malah hati saya terdetik bahawa dialah calon isteri terbaik untuk saya dan saya pun terus ajak dia kahwin.” ujarnya lagi.

Hubungan mereka juga turut mendapat restu dari kedua-dua belah pihak, malah Pekin juga semakin kerap menghabiskan masa bersama keluarga Uqasha yang juga merupakan kakak kepada pelakon Nellydia Senrose jika ada kelapangan.

0 comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...